Veelgestelde vragen

Als je een vraag hebt die hieronder niet wordt beantwoordt, stuur je ons een email of bericht op Instagram.

We proberen je zo snel mogelijk te beantwoorden. 

  • Is mijn betaling/bestelling gelukt?

    Wanneer u een bestelling heeft gedaan, ontvangt u binnen 24 uur een bevestigingsmail. Wanneer u deze mail heeft ontvangen zullen wij binnen 2 werkdagen uw pakket verzenden. Als bewijs van verzending zullen wij u de Track&Trace code toesturen. 

  • Wat is de levertijd?

    Wanneer u een bestelling heeft gedaan, ontvangt u binnen 24 uur een bevestigingsmail. Wanneer u deze mail heeft ontvangen zullen wij binnen 2 werkdagen uw pakket verzenden. Hierna zal de verzendtijd 1 á 2 werkdagen zijn, afhankelijk van de drukte. Nadat u de bestelling heeft geplaatst zal u dus binnen 1 tot 3 dagen het pakket in huis hebben.

  • Kan ik kwartieten als cadeau ergens anders laten bezorgen?

    Dit is mogelijk als u het bezorgadres aanpast naar het adres waar het pakketje geleverd wenst te worden. 

  • Naar welke landen verzenden jullie het spel?

    Wij verzenden Kwartieten alleen binnen Nederland.

  • Hoe wordt kwartieten verzonden?

    Kwartieten wordt verzonden door de bezorgdienst DHL. Het spel wordt verzonden in luchtkussen enveloppen die door de brievenbus passen. 

  • Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten bedragen €3,95 (inclusief BTW).


  • Ik wil kwartieten graag in mijn eigen winkel verkopen, is dat mogelijk?

    Ja, dat kan zeker! Stuur een mailtje naar kwartieten.info@gmail.com en u zult hier meer informatie over ontvangen.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

    Wanneer u een verzendbevestiging heeft ontvangen is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren of wijzigen.  U dient het pakket in ontvangst te nemen en binnen 14 dagen in orginele staat te retourneren. 


  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren in de originele verzendverpakking. U dient vooraf een mail te sturen naar kwartieten.info@gmail.com met de reden van het retour, hierna zult u per mail het retouradres ontvangen . De retourkosten van de verzending liggen dan bij u. Wanneer de retourzending onbeschadigd en compleet is ontvangen  zult u binnen 7 dagen het aankoopbedrag teruggestort krijgen. 

  • Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?

    Wat vervelend om te horen dat uw bestelling beschadigd is aangekomen. Stuur een mail naar kwartieten.info@gmail waarin u de beschadiging beschrijft met foto’s. Wij zullen voor u aan de slag gaan zodat u zo snel mogelijk  een nieuw exemplaar ontvangt.

  • Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat nu?

    Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.


  • Wanneer wordt de levering van de pre-sale verwacht?

    Kwartieten wordt in week 7 (13 feb 2023) verwacht weer op voorraad te zijn. Wij zullen direct bij leverering de pre-orders op de mail doen. 

  • Wanneer wordt mijn pre-order korting verrekend?

    In de periode 2/2/23 - 13/2/23 is het mogelijk Kwartieten te pre-orderen. Wanneer u Kwartieten toevoegd in uw winkelwagen, wordt de €1.00- korting automatisch verrekend.